jandy: Nojo, je to tady, přesně něco podobného jsem tušila. Tys musela honit ústřižek a já zas dokázat, že jsem to platila přes účet, což byl větší horor, protože na výpis se většinou čeká až na začátek následujícího měsíce, takže honem do banky pro jakési potvrzení, to jsem těm bordelářům dle příkazu odfaxovala a marně doufala, že mi funkce na mobilu obnoví. Chyba lávky! Nic! Volám tedy infolinku co je, a oni, že prý nic nepřišlo faxem (můj byl O.K., chyba byla zřejmě u nich) Takže znovu a lépe, a to už jsem šílela vzteky. Telefon mi zapnuly až za 2 dny, omluva žádná, my měli zrovna někoho ve špitále, takže jsem nutně potřebovala volat, ... prostě HRŮZA!!! Končím s nimi hned, jak mi vyprší smlouva!!!!!Můj syn už je 10 rokem u "vodního telefonu" a je maximálně spokojený. Jdu k nim!!!