jandy: Já hodně sazím na slušné a příjemné chování, ale když pak dojde na takovéhle situace, stoupá mi tlak a úměrně s ním i hlas. Ve finále řvu jak pavián, vyhrožuju stížnostma na vyšších místech a zveřejněním v médiích. Jediné co nedělám, je používání sprostých nadávek (mám nějakou úroveň, ne?)a většinou odcházím s větama typu: "máte 24 hodin na to, aby jste to vyřešili!!!! nebo "jmenuju se xxxx, dobře si to jméno zapamatujte, protože o mě ještě hodně uslyšíte!!!, popř. "máte svoji práci rád(a)? Tak se s ní pomalu rozlučte, protože tady jste skončil(a), o to já už se postarám, vy totiž nevíte s kým mluvíte!!!" Skoro vždycky to zabere a můj problém je rychle vyřešen. Použila jsem to už u UPC, ČEZu, primáře neurologie a zde zmiňovaného TM. takže se neboj a DO NICH!!!!