lucik*: Jo, to je svatá pravda. Ale nejvíc mě rozesmálo, že když jsem si rozklikla Tvůj článek a dočetla do konce, pod článkem jsem objevila reklamu s názvem "Tarif na míru, jde kdykoli změnit"!!!
marinka: Nekecej!jsem se ani nevšimla. Ty jo, já ty články jdu zkontrolovat, jestli třeba pod Cestujícíma plyšákama není reklama s názvem Na brigádu(pochopit lze z článku)nebo někde něco podobnýho. Já vim, že s tim nic nenadělam, ale třeba mě to taky pobaví.
marinka: Tak koukam, už je tu pod tim reklama jiná. Škoda, docela by se mi tam líbila
zlomenymec: A taky parfémy. Jednou mě takhle odchytli dva v jednom nákupním centru a těm paušálníkům byli co se neodbytnosti a vlezlosti týče skvělou konkurencí =/
K tomu, proč to dělají, když si můžeš paušál zařídit v kamenným obchodě- to je jasný, chtějí prostě prodat tolik zboží, kolik jen půjde =)
marinka: Dík za vysvětlení, já jsem si to hned myslela. Ale nějak to má(teda aspoň u mě) opačnej výsledek. Mě tak akorát naštvou a pak se snažim obejít je obloukem.Parfémy už mi nějakej strejda cpal taky, dokonce nabízel super slevu za upřímnost, když jsem mu řekla, že nemam u sebe moc peněz. Po zjištění, že mám fakt jen dvacku si tu slevu nějak rozmyslel.